\ متاسفانه وبم دچار مشکل شده هم لوکسیای خوبم نمیتونم دیگه واستون پست بذارم دلم خیلیییییییی واستون تنگه


نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:54---13 بهمن 1393
گلم ببین درست شد یا نه اگه نشد یه فکر دیه بکنیم
پاسخ:بزن لایکو...شد شد(◕‿◕✿)


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:40---13 بهمن 1393
سلام اجو مهتاب
عه دیووونه خو مرورگرت و عوض کن یاااا
برو تو تنظیمات وبلاگ ویرایشکر متن و پیشرفته 1 بکن اگه یک هسش بکن 2
یا شاید کدهات بهم ریخته یا اوووووووم
قالبت و عوض کن خخخخخخخخخخخخ
برگرد اجووووووو یه کاریش کن دیه
پاسخ:م30 ترلانی:))


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:58---12 بهمن 1393
آقا خاله ی مادرم فوت شده بود رفتیم مراسمش دخترش داشت گریه میکرد تازه آرومش کرده بودن منم رفتم دل داریش بدم گفتم تسلیت میگم انشالا غم آخرتون باشه که دیدم جیغ میزنه کدووووووووووم غمممممم خداااااااااااااا ماااااماااان پااااشو دارن بم میگن غم آخرت باشه
منو میگی درعرض2ثانیه خودموگم وگور کردم کسی نفهمه من بودم


saeedsingle
ساعت21:00---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی
پاسخ:اوخی مطمئن باش داداشی دل بچه های لوکس بدجور جاخالیتو حس خواهد کرد..............
پاسخ:حیف وبت................................................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 15:50 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |